Rozhodnutí jak blogovat nebo proč a k čemu je to dobré

Čest a sláva webmasterům na Google
Našel jsem zpověď blogera zrcadlo,

co to rovnou napsal. Tak jsem to dal sem do poznámek pro zamyšlení případného rozhodnutí dát se taky do toho blogování...
Je to prosím celá citace, tak jak je publikována. Zatím nemám k tomu nic k poznámce...zatím...
cituji:
Motto:
"Každý autor píše nejdřív pro sebe, později pro čtenáře a nakonec pro peníze."
Nevím, kdo má tento (mnou možná trochu zkomolený) citát na svědomí. Ale vím, že já se i po dvou letech psaní blogu pořád nacházím v první fázi. Sobecky přiznávám: Přínosy vidím hlavně na své straně. Mám radost, když si někdo článek přečte a líbí se mu. Ale pokud by tomu tak nebylo, nehroutil bych se. Nelžu teď sám sobě? :)

Co mi dalo psaní blogu?

1) Pokoru

Spousta lidí (především těch, kteří prožili většinu života za "komárů") žije v zajetí představ o vlastní dokonalosti a úžasnosti. Setkávají se pořád se stejným okruhem přátel, s nimiž se navzájem utvrzují o pravdivosti svých skvělých názorů. Kdo s něčím nesouhlasil, byl již dávno vyobcován a označen za blba.

V dnešní době je publikování na Internetu tak jednoduché, že to zvládne každý, kdo je gramotný. Ovšem "kafralové" nepublikují. Asi cítí červíčka, který hlodá a říká: "Co když s Tebou nebude nikdo souhlasit?" Nebo (horší varianta): "Co když Tvá moudra nebudou vůbec nikoho zajímat?"

Je to holt risk dát své názory celému národu všanc. Reálně totiž hrozí, že jako bloger dospějete k poznání vlastní malosti. Což se dá řešit buď agresí nebo pokorou. Já se snažím o pokoru.

2) Vypsal jsem se

Obrovským plus, které mi blog dal, je to, že jsem se aspoň trochu naučil psát souvislé texty, které mají svůj začátek, prostředek a konec (většinou). Také jsem oprášil znalosti z pravopisu. Když už strávím čas s vymýšlením článku, chci, aby nebyl plný gramatických chyb.

3) Poznal jsem zajímavé lidi

Poznal jsem zajímavé lidi nikoli osobně, ale přes jejich tvorbu. Téměř o nikom nevím, jak se jmenuje. A je mi to fuk. Blogerská komunita není jako Facebook. Je to neviditelná sociální síť. Člověk se primárně neprezentuje (krom pár exhibicionistů) jménem a pár výkřiky, ale dává o sobě vědět konkrétními postoji a sděleními.

4) Naučil jsem se něco málo o tvorbě stránek

Jsem sice 100 let za opicema, neovládám redakční systémy (Joomla, Drupal, Wordpress...), php, javascripty a podobné věcičky. Ale o HTML a CSS díky blogu něco málo vím. Kdybych měl cit pro grafiku (z výtvarné výchovy jsem měl na základce za 3), uměl bych asi vytvořit stránku (plus mínus autobus), jakou chci.

5) Seznámil jsem se s reklamními a provizními systémy

Popravdě ani nevím, proč. Žádné velké love nebyly, nejsou a nebudou. Ale prostě mě to baví. Vyhrál jsem si s Adsense, Billboardem, VRS, Aukrem, Inviou, Wedosem, Vivantisem, Sklikem...

6) Naučil jsem se základy optimalizace pro vyhledávače

Na této problematice mi přijde zajímavé, že není žádný přesný návod, jak u vyhledávačů uspět. Kdyby ho někdo znal, ovládl by celý Internet. Samozřejmě jsou veřejně dostupné zásady, bez kterých to nejde. Ale taky je v tom troška alchymie. +JA+ rozjíždí nový projekt, u kterého bych měl fungovat jako konzultant. Kdo ví, jestli budu za moudrého SEO šamana nebo za idiota.

Tak co, nalákal jsem někoho, kdo ještě nebloguje? Pokud jo, budu si připadat jak pátý z Beatles....

Rubriky: Blog a blogování, Internet

Zdroj: zrcadlo.blogspot.com


Poznámka: moje řeč asi jinak bych to nenapsal a O tom to je! 

MENU A TADY MÁTE ŠTÍTKY:

7 000 000 ACTA Áji Amerika AMOR UT LACRIMA Android Aristoteles Bible Bílá růže Blogeři sobě Božejáci Bug Opera Buněčné receptory Cesta pro lásku Cinderella Citáty Civilizace Co je psáno ČÁP Čtyřčata Dělání Demokracie Den pro tebe Deprese Dětská radost Diskuze a debaty Divoký horský tymián Dlouhá cesta Dobrý voják Dobrý vtip! Dvojčata a housle Editace a styl psaní příspěvků Evergreen Externí disk Facebook Fernando Lopez Filmy Fotografie G+ Geek Goodbye My Lover Google Google AdSense Google Analytics Google TV Google+ Hádka Hněv milenců Humor Husa Husa velká jarní show s housaty Hvězdy Chrome Chtíc aby spal In Vino Veritas Inteligence Internet jak na to Jaro Jea Paul Belmondo Jen pro ten dnešní den Ježíšek Jídlo Jiří Vašíček Jít pro lásku John Denver Josef naše láska Judith Durham The Seekers Kachna Kamenný most Karel Kryl Karel Kryl a Láska bláznivá Karel Schwarzenberg Karikatura Keep smiling Kemel Koledy Kolotoč svět Komentář Komentáře Kopírování Krásné je žít Kruh Užitečné příspěvky Kvítek jabloňový Kylie Minoque Láska Lásky čas Lavičky Legrace Lékař Leonardo da Vinci Lež Líbej mě Lída Baarová Lidové písně Life at Google Lindsey Stirling Loudá se půlměsíc Love Story Máj Maminka Manicko depresivní syndrom Marcus Tullius CICERO Marie Rottrová MEXICO Michael Landon Milenci Mix videa Mobilní internet Modlitba Modrý sarafán Moudro pro tento den Moudrost Murphyho zákony Myšlenka dne Naše kuchyně Nefunkční bezpečnostní hláška Nikon No milk today Novinky O Shenandoah Objevy Odposlechnuto Oldřich Nový Once Upon A Time In The West Ovidius Paul Anka Diana Peníze Perský kocourek Sammuel Petr Novák Pirátství Pivo Poděkování Policie Pozitivní myšlení Poznámky Pravda Proces wuauclt.exe prohlížeč Opera Přátelství Předehra Příroda Příroda a my Příroda kvete Přítel Psychopatie v praxi Radůza Rangers Rath a sedmimilionová krabice Rebelové - Mně se líbí Bob Reklama Renata Rick Astley Rodina Roman Šebrle Rozšíření Opery Řešení problémů Sametová revoluce Sarah Brightman & Andrea Bocelli - Time to Say Goodbye Screenshot Schemer Sladké višně Slovo Slunce Smazání Facebooku Smích Sociální patologie Sociální sítě Sokrates Soubory .OGG Spánek Srdce jako kámen Stahování Statečnost Street View Stres Svoboda Svobodný internet Šampaňské Škola Šťastné dětství Štěstí Švejk Švýcarský salašnický pes Technické spekulace Tenkrát Teotihuacan The New York Times Tipy Trpajzlíci Trubka Twitter U bankomatu U Zborova Unwand Úsměv Úsměv Anny Úsměv pro mne Úvod a přivítání Václav Havel Vánoce VENEZUELA Verše Verše jako píseň Veřejné mínění Veverka Videa Videa o lásce Virtuální prohlídka měst Vlado Kumpan Vtipy Vtipy a humor Výchova Výlety Vyznání pro Pepču Vzpomínky W. A. Mozart: Turecký pochod Waldemar Matuška WD My Passport What is love When I Fall In Love YouTube Yvetta Simonová Yvonne Přenosilová Zajímavosti Zákon Zaláskujte se Zamilovaný Zápisník Zdeničko má Zdraví Zlatá šedesátá Zrychlení počítače? Žebrota Židovské

CO SE TADY NEJVÍC ČTE....

Vybraný příspěvek

Myšlenka dne. „Jsme velmi často otroky bank, vlastní poživačnosti, rozežranosti, touhy mít se lépe.“ Andrej Drbohlav

Kam půjdeme teď? Protože na počátku naší velmi mladé demokracie  přišla do společnosti celá řada jevů a vlivů, na které jsme vůbec ne...